Tillbaka till startsidan?

Your not the sharpest tool..


Nu skriver jag en snabbis igen. Har inga nya bilder att visa, och egentligen inget nytt att säga. Jag ska se till att sätta kameran på laddning nu så jag har lite kort att visa senare.

Jag jobbar och sliter, men jag klagar inte. Trivs så bra med att jobba. Har jobbat natt i tre nätter nu, så jag har nyss vaknat och duschat. Blir att göra sig i ordning och sen väntar grillning och lite alkohol (för mig vin, mumma!) med underbart goda vänner. Vi måste fira Mika som har fyllt 30 i veckan. Det kommer att bli toppen. Riktigt skönt att vara ledig i två nätter nu innan jag går ut på min fjärde och sista natt, än så länge. Det kan dyka upp mer nattjobb, man vet aldrig. Eller så dyker det upp dags- och kvällsjobb, och de tackar jag inte heller nej till.

Från det ena till det andra så har jag två tävlingar som kommer att dyka upp till vecka, det får ni inte missa.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)