Tillbaka till startsidan?

And they call it puppylove..


Min längtan efter att få ta hand om en liten hund har nu vuxit sig ännu större.. Det finns ingen där ute som är i behov av en hundvakt eller en fodervärd en lite längre tid? Vill inte ha en hund på heltid riktigt än, men jag skulle mer än gärna ta en hund en två, tre månader eller så. Hundvakt dagtid, hundvakt en längre period, vad som helst. Finns det någon som är i behov av något sånt? Kontakta mig..

Jag vill ha en liten vän att ta hand om..


Celine

sv; Tack så mycket :)

Ska du kolla på mello ikväll? :D

Celine

sv; aa det ska jag :D

Isabell

Hoppas någon nappar! :)



Svar: Ja det är det ju, men det blev inte så många smycken ihoppysslade idag ;D Får ta det en annan gång.

Skulle vilja göra mig ett par stora örhängen men då måste man ha en massa smyckesdelar från panduro och dom är asdyra :p



Jo nu är man hyfsat less på vinter :p Jag brukar ju älska snö, men när den börjar smälta och bli ful så vill jag bara ha bort allt. Här har det varit sol och fint, säkert 10 grader varmt :) Hur många grader hade du? :P



Om man har svårt att sova får man vara glad för den lilla sömn man får, inget som går att tvinga fram riktigt :p



Kram!

Emma K

Förstår dig, finns inget bättre än att ha något att pyssla om och mysa med som en hund :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Lite designändringar ser jag!? :D Fint!! <3

Ååh, det hade varit så himla kul med en liten vovve.. jag vill också ha en. Men har nog varken tiden eller ekonomin. :(



sv: men en förlovningsring är ju inte så dumt det heller. ;) Jag älskar ringar, har börjat bygga upp min samling nu, haha.



Aaw tack för dina tips gumman! :) Många verkar vilja att jag ska skriva mer personliga inlägg. Men kul att höra att tips uppskattas. Nu vet jag vad jag måste tipsa om imorgon, hihi.



Puss och kram! <3

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)