Tillbaka till startsidan?

Design till Emma färdig..


Har precis gjort en design till Emma. Hon ville ha en design som var ljus och stilren, och detta lyckades jag knåpa ihop. Hon vart nöjd och jag fick betalt. Har bara tagit betalt för 2 designer tidigare, så det känns lite konstigt. Men jag kanske bör vänja mig snart?

(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)


Malin

okej =) är du bra på att göra bloggar? jag ahr bara jobabat

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Wow vad snygg design!! :D Du är verkligen grym!!



sv: hihi nej jag har inte heller bestämt någon tand än. Men det ska bli roligt att sätta fast stenen sen. :)



Vad gullig du är!! :D Visade Simon din söta kommentar och han blev jätteglad. Han bryr sig verkligen om mig som du säger. :)



PUSS

| http://adaras.se
Emma K

Eftersom du är så duktig på att göra designer så är det nog lika bra att vänja dig ;)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)