Tillbaka till startsidan?

Hemma, hemma, hemma! :D


Nu är jag äntligen hemma.. Ganska skönt. Det har dock varit en ganska lugn dag på jobbet, inte mycket som hänt. Nu ska jag se om jag får i mig nått att äta, sen får vi se om det blir sängen på en gång eller vad som händer. Det återstår att se ;)


Tant Kim | Design och Layout

Sen på att svara som verkar vara en nicsh för mig nu tror jag, så mycket annat som jag gör. :S Men vet inte vad det är, men tydligen något annat än att svara. xD men bättre sent än aldrig. ;)



Ja snuvan brukar vara en "jobbig bitch" :P tror dock jag är relativt frisk nu. Behöver bara snyta mig när jag nyst. xD som alltid. Hoppas du också blir helt av med snoret snart. :)



Japp, dock är den beställningen klar nu. ;) Har hunnit med 2 st till och med. Ska dock publicera den "annorlunda" idag. :P Ja det är superkul när de vill uppskatta en och visa stödet. :) Nej de som verkligen förväntar sig gratis designer är tokiga. xD allt är inte gratis i världen. ;)



Låter inte kul det där.. Hoppas verkligen att allt solsken gör under.. Brukar göra under för alla egentligen.. Det är så dystert och mörkt i sluten av vintern och man blir trött på den. Men nu börjar våren skymta runt hörnet.. Förhoppningsvis är den här för att stanna.



Kramar

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)