Tillbaka till startsidan?

Im not gonna change anything 'cuz of you..




Förstärkaren är ställd på radio, bandit strömmar genom högtalarna i full volym, jag har ringt de samtal jag behövde ringa och nu ska jag skriva klart ett arbete så är det överstökat. Känns som en bra dag detta.. Emmie kommer senare i eftermiddag, efter att jag varit på salongen och fixat botten. Då ska vi leka med lite smink, ska bli intressant.

Har jag tur så kan jag få ihop nå bra som jag kan visa er, inte för att jag gör dessa inlägg för att göra alla mina läsare glada.. Jag gör det för att jag gillar smink, oavsett om jag är duktig eller inte så lär jag mig något :) Och sen gör jag det för att söta Ida ville att jag skulle ge lite tips på hur jag sminkar mig, och andra, för att hon gillar mina sminkningar. Det känns grymt kul..

Nu skolarbete!

~ Det ni håller på med stavas avundsjuka, lägg ner. ~


Emma K

Jag måste då säga du passar enligt mig bäst som ljushårig. har sett gamla bilder på dig då du var enormt mörk vilket du också passade i men ljust är snyggast på dig! Dina ögon lyser upp bättre :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)