Tillbaka till startsidan?

League of Legends..




Har fastnat i spelträsket idag.. Jag och Nils har suttit och spelat och bara varit idag, det har behövts. Efter gårdagen så behövde jag något som kunde göra mig lite glad.. Fast, spelandet gör en inte alltid glad. I alla fall inte då man spelar med idioter ;P Men sånt är livet ibland..

Vi spelar i alla fall League of Legends, om jag inte har nämnt det tidigare.. Riktigt kul faktiskt..

På grund av problemen som blogg.se har haft, så blev det inte så mycket uppdateringar i dag som jag hade velat.. Inte direkt något jag kan göra åt, och jag orkar inte sätta mig och överdriva med uppdateringar nu, så det får bli senare.

Blir snart att lägga sig och sova, så jag orkar plugga imorgon. Får väl se när och om Anneli har tid att plugga imorgon, annars sitter jag ensammen några timmar också tar vi pluggdagen på fredag istället :)


malin

Vad har du gjort idag då?

Isabell

League of Legends, vad är det för typ av spel? :)



Svar: Absolut! :D



Jag vet inte hur pass litet Monsheim är (eller om det ens är litet) men mindre än Frankfurt är det i alla fall ;D

Jag har nog ärvt mitt intresse för andra världskriget av far min, han är hopplös haha. Jag funderar över samma saker, nu är det bara det faktum att USA vann kriget som spelar roll, men så såg jag The Pacific (rekommenderas!) och det slog mig att folk på krigsfältet dog hela tiden, det är helt sjukt! Sen är det lite läskigt att de som var med och kan berätta viktiga saker är så pass gamla eller inte längre i livet - och det är så viktigt att föra kunskaperna vidare, att det inte löser sig med krig.



Koncentrationslägren är också helt sjuka, så fel och jag förstår helt enkelt inte hur man tänkte.



Kram!

Tant Kim | Design och Layout

Sv: Japp, nu skulle jag dock behöva en till ansiktsmask efter att ha snorat så mycket, men det får bli när jag blivit helt frisk. :P



Det brukar som du säger, skifta med årstiderna. Mest runt våren och sommaren tror jag. Men det är olika för varje år. :P Håller tummarna hårt i alla fall, behöver lite cash i kassan nu. :P



Precis, det är bara fråga om du har någonting du undrar över, kan jag inte svara kanske jag vet en sajt som sagt. :) Hoppas det går bra med designerna. :)



Ja, här har det varit solsken i 2 hela dagar. Love it



Kram.

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :)

Nu är vinnaren i veckans intervju dragen. Kika gärna in och se vem som vann.



http://adaras.se/2011/march/vinnaren-av-veckans-intervju.html#comment



Ha en fin dag! Kram<3

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Det där spelet skulle jag också vilja testa! :)



Ja visst har blogg.se krånglat mycket förresten? Försökte gå in på några bloggar förut och det stod bara "bad gateway". :(

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)