Tillbaka till startsidan?

Små shopping..




Detta shoppade jag i fredags då jag tog en sväng på stan med Carro. Vart bara en liten rek inför fredag då vi ska ta en till runda. Har hittat en grymt fin kofta jag ska köpa, bland annat. Får väl se om jag hittar mig något annat.

Det jag kom hem med är i alla fall en tröja ifrån Gina, den var på rea så kostade mig inte mer än 49:- och en ögonskuggspalett från HM, ordinariepris 70:- men eftersom att jag hade en rabattcheck så kostade den mig 20:-. En billig och bra småshoppings runda.

Vi har även köpt tre nya tvättkorgar då de vi har är ganska slitna. Nu har vi tre tvättkorgar där vi sorterar tvätten på en gång utefter hur vi brukar tvätta det. Ganska skönt. Då är de bara att ta en av korgarna när man har tvättid.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh har den där ögonskuggepaletten. Men va!? Ofta tröjan var på rea!? Jag köpte en liknande för fullt pris alldeles nyligen. ^^

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)