Tillbaka till startsidan?

Som ett paket på posten..




Idag när Nils hämtade posten så möttes han av ett paket i brevlådan. Gissa om jag var chockad då det visade sig vara till mig?.. Jag var inte alls beredd på att få nå paket i veckan. Men se på attsiken, det var till mig. Jag vart överlycklig, tänk att nå så litet som ett paket kan göra en glad. Jag hade ingen aning om vad det var i paketet, så själva överraskningen gjorde mig glad. Det visade sig att jag hade vunnit en tävling jag var med i för nån vecka sen.. Detta fanns i mitt paket..



En urgullig rosa vibrator från MyLoveToys.. Jag hade vunnit en tävling hos Johanna-Sofia. Tusen tusen tack!

Det är grymt kul att bli överraskad såhär, speciellt då man är nere. Har varit glad idag och mått ganska bra sen jag vart överraskad. Riktigt kul..