Tillbaka till startsidan?

sometimes I wish that I could kill you, and get away with it..


Ni är dumma i huvudet och jag föraktar er! Dra åt helvete och lämna mig och min blogg ifred!

Jag blir så fruktansvärt less folk som inte fattar att jag vill att de ska lämna mig ifred. Ignorera mig, gör vad fan som helst, så länge jag slipper se eller höra ifrån er. Så länge ni ger fan i att snoka i min blogg. Jävla idioter!

En arg Jennie är verkligen ingen rolig Jennie..

Innan du tar åt dig, läs igenom noga och kolla om de verkligen skulle stämma på dig. Är du en av de få jag verkligen ogillar, tja.. då gäller kanske, kanske inte. Ni kommer aldrig få veta vad och vem allt handlar om i alla fall!


Emma K

Hoppas dom lämnar dig ifred. förstår vad du menar om att folk man ogillar snokar på ens blogg. hoppas du inte får några hemska kommentarer i alla fall!

Moster

Heij jenniepennie...



Duu.. säg de till DOM istället,så kanske de slutar.. de finns ju folk som inte fattar när det är nog.

Istället för att bara skriva om det bara sådär...tyvärr hjälper de inte alltid. Kram på dej, å hoppas du får dom å inse de snart..att de lämnar dej ifred. Kram på dej ♥ Moster H mfl.

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)