Tillbaka till startsidan?

That's the truth.. Learn to live with it!


Vi börjar alla på botten, ingen är expert från början. Att klaga på dem som är villiga att lära sig och som verkligen försöker även fast det kanske inte är världs bäst, finast eller precis som man själv vill att de ska vara är bara idiotiskt. Är du nå mycket bättre själv? Var du det själv i samma stadie? Nej, alla är vi dåliga i början. Sluta klaga på dem som försöker lära sig, och sluta klanka ner. Det tjänar du inget på.

Att man vill lära sig är något bra, det visar bara att man är villig. Visar att man har modet att prova nya saker. Förrän du själv provar och bevisar att du kan bättre ska du bara vara tyst. Man kan inte jämföra äpplen och päron med varandra, skaffa vett och ransaka dig själv innan du klagar på någon annan.


Emma K

Gissar du fått dumma kommentarer :( Du har så rätt i ditt inlägg att man ska kolla på sig själv innan man kollar på någon annan!

Tant Kim | Design och Layout

sv: Okej, nej ibland vet man inte att man får saker stulna, jag visste inte det förut om det inte var för någon som sa till att någon hade kopierat min design rakt av. Med header och allt. -skumt nog. :P Tog en massa print screens på det. Sen vet jag någon som tagit en massa "ikoner" som jag arbetat hårt med och han säljer dem också.. :|



Ja jag hoppas också det som än ska hålla i sig gör det. ;)



Okej, ska se om jag kan lokalisera och spara alla och skicka till dig. Kan du ta emot .rar filer?



Haha ja man har ju jätte dålig timlön. :| 4 spänn timmen eller så. xD haha! Jo det finns vissa som har tjänar en bra peng och får kunder, dock är de lite mer "kunniga" också. :P



ja min lördag var inte bra för att jag hade först mens som gjorde humöret svajigt (brukar normalt inte bli det) Sen att jag hade en stressdesign att göra men inte så mycket val av saker i, ingen speciell färg utan enbart inspirationsbloggar.. Min hjärna har tendens till att stängas av när det kommer till stress och det gjorde min dag dålig. :| Men nu är det bra igen, designen vart klar och jag fick in pengarna. :)



Låter som en härlig helg med massa promenader. :)



Kramar

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Vad fin du blev i håret måste jag börja med att säga! Mjuk och fin frisyr liksom :)

Jag är lite sugen på att "skaffa tillbaka" min snedlugg, är så krångligt när den inte vill ligga rakt och bara växer ner i ögonen hela tiden. Samtidigt är det lätt att hålla efter själv, vilket snedlugg troligen inte vore - det vet jag ju :p



Svar: Låter ju jättebra, om inte annat är det ju jättebra träning för att känna efter om man skulle ha tid med egen hund m.m. :)



Jag har för mig att Tescho har någon guide på sin blogg om just wrapperbakgrund, kolla där! :)



Oj oj, vilken stor väska..! Men bra som du säger, att få ner mycket saker - speciellt om man pluggar :) Innan jag hittade min hade jag bara antingen jättestora väskor eller pyttesmå, det var dags för något mitt emellan ;D



Nu ser bilderna bra ut, schnyggt! :D



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)