Tillbaka till startsidan?

You smell like.. burning! (Lösenordsskyddad!)




Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!a

sv: absolut det ska jag göra! :)

tack för dina tips om bakgrunden! Håller med dig om att det kanske var lite för mycket blommor.. men ska leta vidare! ;) Eller så dämpar jag blommorna bara.



haha absolut, känn ingen stress för sminkinläggen. :) Utan gör det när du känner för det! Men jag tycker det ska bli riktigt kul att läsa!



Hihi tycker du borde åka till huvudstaden oftare! xD Jag burkar faktiskt inte åka norr om Umeå, men det har hänt någon gång. :P Fast tror inte jag åker norr om Umeå på vintern, i så fall kommer jag på sommaren. ;)

Puss och kram

| http://adaras.se
Isabell

Svar: Verkligen! :) Hur går det med ditt pluggande?



Jo det är klart, reflektera över saker i bloggen kan ju vara nyttigt det med, kanske börjar du se saker på ett nytt sätt tack vare det.



Oj, jag minns inte senast jag var i säng vid 21, nu är det snarare 12 varje kväll/natt. :p Men kan tänka mig att det är skönt, vakna tidigt och känna att man har en chans att göra mycket under dagen (vaknar man senare känns det som att halva dagen gått och då orkar man oftast inget :p).



Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Gunrys produkter är superbra! Så bra att de finns på så många butiker också. ;)



skönt att det blir lättare med bloggdesignen! För mig blir det däremot svårare, haha.



Ja vilken tur vi har som hittat såna partners. ;) Simon är verkligen mitt allt. <3

Puss!

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)