Tillbaka till startsidan?

Avslutas imorgon, missa inte!


Imorgon avslutas tävlingen i samarbete med Eva på Scandinavian Health & Beauty gällande två paket Velvet Touch Body. Missa inte er chans till vinst.

För att vara med och tävla klicka här. Lycka till, till er allihop.


Tant Kim | Design & Layout

Jadå, vi alla klarade det nog. :)



Hehe ja fast min svenska lärare överaskade mig och jag fick MVG i svenska B. ;) Toppen verkligen. :) Tog ju "studenten" igår och fick slutbetyget då också. Verkligen härlig känsla. :)



Det gick bra på partyt också, fick ingen prestationsångest direkt som jag trodde, tydligen så bringade jag fram en massa gamla tonårsminnen. :P haha!



Aj fy fan. :( Hoppas verkligen att du mår bättre nu. Influensa är aldrig skoj. :|



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Stefan Falkelind

Hoppas du kör fler tävlingar.

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)