Tillbaka till startsidan?

Detta med tävlingar är väldigt kul..


Jag ser att det är många som redan är med och tävlar om löshår från Happyhair, vad kul. Då kanske jag kan få göra er lite nyfikna och säga att det kommer att dyka upp en annan intressant tävling när Noka-tävlingen är avslutad. Vad som kommer då, de får ni se efter själva.

Det är en produkt som jag gillar väldigt mycket och som man använder sig av varje dag. Mer än så säger jag inte. Är ni nyfikna nu? :)

Imorgon avslutas Noka-tävingen så är det någon mer som vill tävla så passa på nu. Det kommer även att komma upp ytterligare en tävling i samarbete med Eva på Scandinavian Health & Beauty AB. Men eftersom att jag har valt att bara köra på två tävlingar samtidigt så det inte blir för mycket, så kommer den tävlingen i mitten på maj.

Hoppas ni gillar tävlingar och att ni är med och tävlar så mycket som möjligt! :D


Anki

Tycker det e jätte kul med tävlingar o kommer absolut följa dina =) Så ja kommer va en trogen tävlare..

Isabell

Spännande! :D



Svar: Tack, vad snällt :) Är nog nyttigt att vara lite nervös, allt annat känns som småpotatis i jämförelse med det här så jag växer nog lite redan ;D



Kram!

Jessica - En flicka som är stark

Nu är tävlingen avgjord :)



http://jessi91.spotlife.se/2011/05/02/vinnaren-i-min-tavling/

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)