Tillbaka till startsidan?

Förhoppningsvis så somnar jag snart..


Kan inte sova. Snurrar bara fram och åter, riktigt jobbigt! Funderar på att testa den nya sömnmedicinen som jag fick utskrivet i fredags men är osäker på om jag vågar då jag måste upp imorgon. Är rädd för att vara allt för trött, vilket jag ändå lär vara om jag inte sover. Usch, nu har jag beslutsångest också. Får lägga mig och läsa några fler sidor ur boken så kanske jag kommer på vad jag ska göra..

En natt som denna skulle man ha jobbat, synd att de inte behövde mig just i natt då! ;)

Nej, lägga sig och läsa några rader så somnar jag förhoppningsvis efter en stund eftersom att jag fått skriva lite grann om vad jag funderar på nu. Anna kommer med Smoke imorgon, och gissa om jag längtar! Saknar den där dunderklumpen lite grann, ska bli mysigt att få en promenadkompis i nån dag igen.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)