Tillbaka till startsidan?

Hatar att vara "sängliggandes"..


Sjuk, sjukare, sjukast! Fy fan.. Är riktigt less och då har jag "bara" varit dålig sen lördags kväll.. Är så tät i näsan att jag knappt kan andas, det är riktigt obehagligt. Kan inte ligga ner, måste snart börja sova sittandes tror jag. Bekvämt? Inte direkt!

Nässpray funkar inte, någon som har nå tips att ge? Alla tips mottages.. Jag testar nästan vad som helst bara jag slipper ha så tät näsa att den rent gör ont! Näsan ömmar massor och huvudet spränger. Febern var uppe i 38.8 som mest idag. Ikväll har den legat på strax under 38, förhoppningsvis är den borta snart.

Less är jag! Tro mig, någon som vill ha en gratis förkyldning? Ni kan få min, jag lovar!


Anki

Duuuu här börjar det oxå vara sjuka =/ Robin har feber toppar, ja e täppt like hell...har du testat Otrovin Comp?

Jag kör oxå med koksalt lösnings spray, funkar bra med, sen kör jag varannan med nosoil olja spray för att få det mjukgörande i näsan...funkar faktiskt..tänkte om du ville ha tipps...krya på dig

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)