Tillbaka till startsidan?

Inte på bättringsvägen än i alla fall..


Förkyld, trött, hängig, huvudvärk.. Ja, jag är riktigt hängig. Dock ingen feber idag, vad jag vet. Har inte kollat nå sen i morse. Har sovit riktigt dåligt i natt eftersom att jag inte kunnat andas normalt när jag legat. Som tur är så har jag världens sötaste sambo som for på sin lunchrast och köpte saltlösning till mig. Med saltlösningen så lättar faktiskt täppan, lite grann i alla fall. Jag kan andas lite mer, den tar ju inte bort täppan, tyvärr. Men den löser upp den, och det bästa med saltlösning är att man kan använda det hur mycket man vill. Så mycket bättre än nässpray.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund tror jag. Huvudet spränger.


emma k

Hoppas du blir frisk! Jobbigt med förkylning!

Stefan Falkelind

Vilket bra tips av dig med att spraya näsan med saltlösning när man är förkyld. Kryapådig.

viktoria

Heej! Du jag har en fråga.. Vad heter typsnittet i din rubrik? Vore sjukt snällt om du svarade, kraam!

| http://vikzan.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)