Tillbaka till startsidan?

Läget är såhär..


Nu är jag sådär seg på uppdateringarna igen, jag vet. Jag har inlägg på lager, men jag har inte orken att sätta ihop dem klart och lägga ut dem och i helgen har jag en giltig anledning till att inte blogga. Jag jobbar hela helgen lång. Tre dagar med lite mer än 9 timmars jobb varje dag.

Det är grymt kul att jag har fått ihop en del timmar denna månad. Sist jag och Nils satt och räknade på hur många timmar jag var uppe i så tror jag att vi landade på 80 timmar, det är verkligen massor mer än jag haft tidigare. Det kanske inte är mycket för dem som vikarierar och får ihop nästan en heltid bara sådär, men det är mycket för mig. Jag har inte haft så mycket timmar tidigare, men förhoppningsvis så blir det bara mer och mer. Har denna helgen samt att de lär dyka upp mer innan månaden är slut. Så grymt kul! Helt klart bästa arbetsplatsen jag varit på, samt att arbetskamraterna är underbara.

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och kika film eller nå innan det är dags att sova. Börjar ju kl 07.00 imorgon.

God natt!



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)