Tillbaka till startsidan?

Med små, små babysteg..


Det har inhandlats en del nya grejer som jag hade tänkt visa er senare.

Idag har jag i alla fall varit på benen, även om förkyldningen inte har släppt än. Så jag har kunnat göra lite grann i alla fall. Helgen blir ändå lugn och bara vila så jag blir frisk. Egentligen synd att jag skulle åka på detta nu då min chef ringde igår och ville ha mig till att jobba, han hade massor med jobb åt mig och jag var så utslagen att det inte finns en chans i helvete att jag ens hade orkat. Men vad ska jag göra? Jag måste bli frisk nu. Därav hoppas jag att efter helgen så ska jag vara som ny igen! :)

Ja, åter till där jag började. Jag har, som sagt, köpt lite nya grejer och det hade jag tänkt visa i ett inlägg senare.

Ikväll ska vi vara barnvakt till Mika, haha! Anneli har "sparkat" ut honom då hon ska ha klassfest, och då frågade hon lite snällt om inte vi kunde "ta hand om" honom, och självklart kan vi det. Men han är informerad om att han är här på egen risk då det färdas väldgt mycket förkyldningsbakterier hos oss nu. Vi ska grilla ikväll, och bara mysa. Ska bli trevligt.

Nej, packa upp alla grejer, fota och fundera på hur jag ska göra mitt inlägg.


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Vad spännande det ska bli att se vad du köpt! =)



HOppas det går bra att vara barnvakt! :)

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

sv: ja visst har blogg.se krånglat grymt mycket!! :O



Naw du är för söt som säger jag passar i alla hårfärger! :P Men jag håller med dig om att man kan förändra brunt, så kommer nog köra på det ett tag till i alla fall. <3



Puss på dig snygging!

| http://adaras.se
Tant Kim | Design & Layout

Tack så mycket. :) Ja det kom som en riktig överaskning verkligen. Otroligt, min sambo har IG i svB och jag MVG. ;) hehe. Skojigt värre. :)



Ja, det var väldigt kul att jag kunde bidra till något skojigt. :) hehe. Gamla tonårsminnen med en god touch på. :)



Attans bananer, hoppas du äter och dricker mycket c-vitamin, det brukar hjälpa mig när jag är sjuk och jag är nästan aldrig sjuk. :) Håller tummen på att det vänder för dig och du får njuta av sommaren.

Kramar

| http://tantkim.blogg.se/
Anneli

Tack så mycket för att ni tog hand om Mika, hoppas att han skötte sig fint ;P puss

|
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: tack för din kommentar Jennie! Du är så snäll! :) Tror också att det är en person som bara vill "röra om".

Och att det handlar om avundsjuka .. .Visst är det tragiskt att personer lever för att trycka ned andra. Men jag hoppas och tror att den person som har kommenterat kommer komma fram tillslut .. jag tror det är någon från klassen och det lär jag nog få reda på förr eller senare. ;)



Tack söta du, det tycker jag om dig med - du är en fantastisk tjej!

Puss på dig vännen! :)

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Oh vad kul, jag skulle gärna rita era katter! :D

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)