Tillbaka till startsidan?

När all sömnlöshet verkligen tar knäcken på en..


Tror ni att jag kunde somna igår? Icket, somnade inte förrän vid kl 7 imorse och fick då på sin höjd 3 timmars sömn. Ändå hade jag tagit en sömntablett, så jävla skumt! Jag ogillar verkligen att tabletterna funkar så dåligt. Ska ringa min läkare imorgon och se hur vi ska lösa detta. Kan inte ha det såhär.

Har sovit riktigt dåligt sen i lördags. Usch!..

Nog om det, har jobbat ikväll. Gick bra även fast jag bara sovit ca 3 timmar. Var inte speciellt trött på jobbet, men nu är jag helvetes trött kan jag ta och tala om. Fick även ett till kvällspass i veckan, skönt att ha ganska mycket jobb. Det blir mitt 6:e pass denna månad, än så länge i alla fall. Förhoppningsvis trillar det in mer.

Imorgon ska jag i alla fall ta emot Tindra. Vi ska vara hundvakt åt henne några dagar då Birgitta och Stig ska resa till Skåne. Kommer att bli bra.

Nej, nu ska jag sova. God natt på er!


GULDVINGAR

oohh jag har också sömnbrist !!! Ibland...

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)