Tillbaka till startsidan?

Recension av Noka Milkshake Diet Choklad..




Jag och min sambo har nu testat Nokas Milkshake Diet av smaken Choklad. Vi har lite olika åsikter om denna produkt. Eftersom att vi enbart testat choklad så kan vi ju bara recensera just den smaken.

Såhär står det på Nokas hemsida:

Vi har inte använt Noka för viktnedgång, utan som måltidsersättning eftersom att vi är så dåliga på att äta alla måltider vi ska. Då har det varit himla smart och enkelt att dra ihop en milkshake och klunka i sig den.

Man ska blanda 3 mått med pulver i 2,5 dl mjölk (man kan använda soyamjölk om man vill), sen skakar man den, antingen för hand eller i en shaker. Den ska avnjutas kall och om man vill kan man blanda i lite frukter för att förbättra smaken lite grann. Det är viktigt att dricka mycket vatten då man dricker dessa shakes för att få igång förbränningen och inte bli så yr.

Min åsikt om denna produkt är inte bra, tyvärr. En halv milkshake är det jag har fått i mig, sen var jag på gränsen till att kräkas. Konsistensen var i det tjockaste laget och shaken smakade kartong. Jag vet att det finns många andra som gillar denna produkt, men jag klarade inte med den.

Nils åsikt är att man blir mätt av shaken, men det tar ett tag innan man vänjer sig vid konsistensen. Han anser att det är en bra måltidsersättning men smaken kan förbättras. Det håller jag med om.

Eftersom att vi inte har använt den för viktnedgång så kan jag tyvärr inte uttala mig på den punkten. Men produkten gjorde en pigg och alert, vilket helt klart är ett plus. Man vill ju bli mer aktiv så man kan promenera eller något.

Jennie ger produkten: ♥♥ / 5
Nils ger produkten:  ♥♥♥♥ / 5


GULDVINGAR

provade 1... gillade inte heller... äter hellre maaat :D

Anki

kan förstå den smaka illa...iaf chokladen för ja har provat andra som har med choklad o göra typ nutrilette och dom och dom smakar oxå kartong och har väldigt tjock konsistens..men just smaken e ju det värsta....jordgubben därimot i dom andra tyckte jag gick ann, men god var den inte..men man fick inte kräk reflexen o dansa iaf..S

Anki

man får ta o testa den =) Om inte annat hoppas på vinst S jag e dö slarvig med o äta...helt sjukt igentligen..då man väl har tid då glömmer man av det..t.ex om elias sover...men då finns inte tankarna till de....magen har vant sig vid dumheten..

Tant Kim | Design & Layout

Det har du helt rätt i. :P Man ska aldrig be om ursäkt om det inte är något som inte skadar någon. :)



Japp, det jag gör. Nu har jag dock bara ett litteraturprov kvar och det är i form av frågesport. :)



Vad är planerna för helgen då?

Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Kul att läsa recensionen! Jag fick hem ett gratis smakprov men har inte hunnit testa än.



sv: ooh tror du folk vill ha stickers med mitt bloggnamn på? Skulle gärna dela ut till folk! :P

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)