Tillbaka till startsidan?

Tävlingar på ingående..




Fick ett paket med posten idag. Det innehåller två produkter av samma sort från Saviderma. Det är tänkt att den ena ska jag prova själv och den andra ska jag lotta ut till någon av er läsare. Ska bli väldigt kul.

Jag har två tävlingar som ligger och väntar på att bli publicerade. Dels denna produkt som ska lottas ut, sen har jag en till produkt, med två lyckliga vinnare som ska lottas ut i samarbete med Eva på Scandinavian Health & Care AB. Men tänker inte starta någon mer tävling förrän någon av de två pågående är klar, så det inte blir för mycket.

Riktigt kul att jag har kunnat komma igång ordentligt med detta nu. Hoppas att ni finner mina tävlingar roliga och bra.


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Vad kul med paket på posten!! :D

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)