Tillbaka till startsidan?

Årets sista VIP-utskick från Tampons for free..




Det är årets sista VIP-utskick och genom det så har Tampons for free skaffat sig fem samarbetspartners. Vi som tillhör nätverket SheSocial får oss en liten julklapp för att vi bloggar om Tampons for free. Denna gång är det Hysteria, Belladot, Efi, Piratförlaget och Vigo som är samarbetspartnerna. Det kommer även erbjudanden till alla mina läsare som ni kan ta del av.



En kartong proppad med grejer. Det var riktigt spännande att öppna och se vad som fanns i paketet, och innehållet kommer jag att visa er nu.



En inbjudan till att se förhandsvisningen av filmen Hysteria tillsammans med en vän. Tyvärr så äger visningen rum i Stockholm vilket gör att jag inte kan gå på den, är lite svårt att ta sig. Annars hade det varit riktigt kul att få gå på förhandsvisningen. Alla som bokar in sig och går får sig varsin fin goodiebag.

Exklusiva Pearl Body serum som återfuktar huden. Det är en bodylotion som är anpassad för vårat nordiska klimat. Cremen ger huden skydd och ungdomlig lyster samt att den innehåller olivolja som bidrar till att göra huden mjuk och smidig.



Tampongboxen i vanlig ordning med Hysteria på omslaget.

Vigo är kosttillskott i tuggummiform. De finns tre olika sorter, och jag har fått dem allihopa. Det är:

Active - innehåller ämnen för ökad fysisk kapacitet.
Beauty - innehåller ämnen för sund och elastisk hud.
Focus - innehåller ämnen för ökad mental prestationsförmåga.
Hur vida dessa funkar ska bli intressant att testa.



En liten överraskning från Belladot. Best friends moment.. Behöver nog inte uttala mig så mycket om detta.

Sen fick vi även Orgasmboken skriven av Katerina Janouch. Denna bok har jag redan, så vi får se vad jag gör med denna.

Lite kul ändå att få lite varierande saker i ett och samma paket. Jag hade även tänkt dela med mig av erbjudanden till er, så jag hoppas att ni hittar något som ni gillar eller något som ni kan tänka er att ge bort i juklapp.

Boka biljetter här!

Klicka här för att komma till erbjudandet!

Klicka här för att komma till erbjudandet!

Klicka här för att komma till erbjudandet!

 

Är ni fortfarande inte medlem på Tampons for free så tycker jag absolut att ni ska bli det. Ni har verkligen inget att förlora på det, snarare tvärtom. Ni får tampongboxar hemskickade helt gratis samt att ni får fina VIP-utskick om ni bloggar om Tampons for free och deras samarbetsparters.


Emelie Lyrefors - tro,hopp&kärlek

Vad roligt med lite nytt! Kul att du är VIP :)

| http://lyrefors.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)