Tillbaka till startsidan?

Kan inte mer än hålla med..


Jag fick en anonym kommentar idag där denna person skriver att hon/han tycker att det är tråkigt att min blogg nästan bara innehåller tävlingar numera och det kan jag helt klart hålla med om. Jag tycker själv att det personliga i bloggen och allt annat runt omkring, som jag tidigare skrev om, har tappats bort. På något vis så har jag tappat känslan för att blogga som vanligt, vet inte vart den riktigt har tagit vägen. Men förhoppningsvis så hittar jag åt den snart igen.

Vet inte riktigt vart jag ska hitta inspirationen till att skriva, så har ni något ni vill läsa om så tipsa mig gärna. Jag skulle bli mer än glad över att få lite tips.

Även om jag inte gillar anonyma kommentarer, och jag hoppas att du kan säga vem du var som skrev kommentaren, så är jag glad att du säger vad du tycker. Jag tycker precis likadant.

Som sagt, tipsa mig! Det behövs verkligen för närvarnade. Skriver jag om det ni tipsar om så kommer jag självklart att lyfta fram er i det inlägget. Jag kommer att säga vem tipsen kommer ifrån, om ni inte personen vill vara anonym.


ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tycker också det är tråkigt med anonyma kommentarer! :( Men du kan ju börja tipsa om saker! :D Tipsa om hur man fixar en snygg bloggdesign, snygg sminkning m.m. Tips uppskattas alltid! =)



sv: haha jag tror det beror på att jag laddat ned appar då och då och raderar aldrig de jag laddat ned. ^^

Hihi så lite så! Har också funderat på en mer vintrig design. Tycker du jag ska göra en "winter edition" i röda nyanser eller köra på den jag har? :P

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)