Tillbaka till startsidan?

Valfri vara från Evas underkläder..


I samarbete med Evas underkläder drar jag nu igång en tävling. Du har nu chansen att vinna en valfri vara för max 300 kronor. (Gäller ej reavaror)

Evas underkläder hittar du över 4000 produkter, det är allt ifrån BH, trosor, Korsetter, linnen, strumpbyxor, plussize, underkläder för män m.m. Underkläder för finare tillfällen och till vardags. Unika produkter som du inte hittar i någon fysisk butik.



"Jag tävlar hos Jennie om en valfri vara från Evas underkläder. Var med du också!"

REGLER:

OBLIGATORISKT för att tävla:
Gå in på Evas underkläder och välj ut vilken vara du vill vinna (MAX 300kr & inga reavaror!). Lämna länk till varan i en kommentar tillsammans med en kort motivering till varför just du borde vinna. Kom ihåg att lämna din mailadress. Utan mail har du svårt att vinna.

FRIVILLIGT för större chans:
* Skriv ett inlägg i din blogg om denna tävling (du får använda dig av min bild+text). Kolla så att länkarna fungerar. Skicka sedan en direktlänk till ditt inlägg i kommentaren.
* Gilla mig på Facebook här och Evas underkläder på Facebook här.
* Följ mig på Bloglovin' (skriv vilket nummer du blev) eller Blogkeen. (Du behöver bara följa en, inte båda!)

Lämna allt i EN kommentar.

VKTIGT ATT NI FÖLJER REGLERNA. ANNARS RÄKNAS INTE ER KOMMENTAR FÖR TÄVLINGEN!

KOM IHÅG ATT LÄMNA ER MAILADRESS SÅ VINNAREN KAN KONTAKTAS!

Tävlingen avslutas Fredag den 16 December kl 19.00!