Tillbaka till startsidan?

Vinnaren av ett externt batteri från MyTrendyPhone..


Tävlingen i samarbete med MyTrendyPhone är nu avslutad och en vinnare är dragen. Jag gjorde på det enklaste sättet jag kunde med tanke på att tävlingen var uppbyggd på lott systemet med 1 eller 2 lotter. Jag skrev ner alla som var med och tävlade och sen använde mig av random.org för att lotta fram en vinnare.

Här ser ni alla som var med och tävlade, och vilka siffror som går till vem. Inte bästa bilden, men den bästa jag kunde ta nu ikväll. Man ser i alla fall vad som står, och det är huvudsaken.



Och det vinnanden numret blev:



Ett jätte stort grattis till dig!
Vinnaren har blivit kontaktad via mail. Jag hoppas att du blir nöjd med vinsten och tusen tack till alla er som har varit med och tävlat. Jag hoppas att ni är med och tävlar fler gånger.

Fler tävlingar dyker upp senare. Håll utkik!


LittleMissWitty * BF i Mars

Är så glá så glá för detta!! :D



Kramar, LittleMissWitty (före detta Neliz)

| http://littlemisswitty.com
MyTrendyPhone

Stort Grattis till Neliz!

| http://blog.mytrendyphone.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)