Tillbaka till startsidan?

Axami-BH från Vuxenshoppen..




Eftersom att tävlingen i samarbete med Vuxenshoppen gick så bra så fick jag en Axami-BH själv. Är super glad över att få äga en egen Axami-BH. En perfekt BH för finare stunder eller bara till vardags. Jag tänker bara använda min vid finare stunder. Har testat den dock, självklart så var jag ju tvungen att prova den då den kom.

En härlig och skön BH. Den håller bysten på plats och ger självklart bysten ett litet lyft, för de som behöver och vill det. Med axelbanden reglerar du hur mycket lyft du vill ha.

Jag kan säga att jag älskar den.
Den är jätte skön, ger bra lyft och är riktigt fin. Jag brukar inte kunna använda BH:ar som kommer från internet. Jag brukar behöva vara in på special butiker för att få tag i rätt BH. Men denna BH kunde jag ha utan problem.



Är nu sugna på en egen Axami-BH? Eller varför inte ett helt Axami-set? Vuxenshoppen har 25% rabatt på Axami-produkterna. Jag kan helt klart tipsa er om denna BH. Den är underbar. Så klicka er in på Vuxenshoppen och skaffa dig en alldeles egen Axami du också.


Emma

sv. ahaa! du gör så! men det ska jag absolut prova :D min syster sa att jag skulle prova saltvattenspray :D så om inte det fungerar på mej för jag testa med ditt förslag :) låter som om det borde fungera :D tack! :) <3

| http://emzaans.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)