Tillbaka till startsidan?

iPhone skal och skins..


Har blivit en del snack kring min mobil på sistonde. Vill ni veta varför? Det är för att jag är så sjukt nöjd med den.
I detta inlägg hade jag i alla fall tänkt visa er vad jag har inhandlat för skal till den, vilka skal och skins jag skulle vilja inhandla.

Det finns så sjukt mycket skal och skins till iPhone, så det är nästan bara att välja och vraka. Ibland har jag lite problem med att veta vad jag vill ha eftersom att det finns så mycket. Finns hur många sidor som helst på nätet och innan jag är klar lär jag nog ha ett ganska redigt förråd med skal och skins som jag kan byta mellan efter behag.




Här ser ni skalen som jag äger redan nu. Jag har ett till kassett-skal men orkade inte ta med den på bilden. Det är i alla fall ett grönt, ett vitt, ett svart och ett rosa kassett-skal som jag har till telefonen. Riktigt bra skal, de är tillverkade i slitstark silicon och sitter jätte bra på telefonen. Sen har jag ett skal som er ut som baksidan på min iPhone, ett riktigt fint skal om man vill ha ett stilrent och enkelt skydd. Skalet med svart bumper och genomskinlig baksida är också ett stilrent och enkelt skal. Baksidan är av plexiglas så man ser baksidan på sin telefon. Det sista skalet är ett "blinbling" skal. För lite finare stunder om man vill.

Jag har inte hunnit använda alla mina skal än eftersom att min iPhone är relativt ny. Men det skalet som har används mest är bumpern med genomskinlig baksida. Enda nackdelen med det skalet är att när plexiglaset blir repigt så ser det jätte fult ut, men bättre att skalet ser fult ut än att man repar telefonen i onödan.

Dessa skal är i inhandlade från Tradera och Elgiganten. Man hittar hur mycket som helst till iPhone på Tradera till ett billigt pris. Alla skal jag har köpt från Tradera har varit riktigt bra. Bra kvalitét, snygga och helt klart prisvärda.



Här ser ni lite av det jag kommer inhandla inom kort. Det är två skins och ett skal. Jag hade planer på att sätta ett skin på telefonens baksida och sen använda mitt skal med genomskinlig baksida. Hur snyggt skulle inte de bli? Då har jag snyggat upp lite grann med ett skin, samt att både skinet och telefonen är skyddad mot repor. Tror att det kommer bli jätte bra. Jag är även grymt sugen på det regnbågsfärgade skalet. Det är ett precis likadant skal som skalet med svart bumper och genomskinlig baksida, enda skillnaden är att man kan få bumpern i andra färger (svart, vit, rosa, blå mm) samt att det är regnbågsfärgad baksida. Jag gillar det skalet skarpt.

Som jag sa tidigare så finns det en hel uppsjö av skal, skins och tillbehör till iPhone. Det är bara välja och vraka.

Här har ni några sidor som säljer iPhone grejer:
Tradera, Elgiganten, Merskal, MyTrendyPhone, Skal-Man, Skinz, iPhonebutiken, iPhoneskal, Casestore, iPhonemekka, Skalbutiken.


Elina

Jag vill gärna ha tävlingstips! :D Men tyvärr så har jag varken iPod eller iPhone, men säg till om du har en till tävling! :)

| http://marklar.blogg.se/
Johanna

På kjell och company brukar dom ha fins skins till iphone, köpte ett där som ser ut som ett kasettbad för typ 49:- :)

Ebba Lesseur Björnek

Hej!

Först och främst ville jag bara säga att du skriver en super blogg!



Jag har precis köpt en iPhone 4 och jag undrar var du har köpt det turkosgröna kassettbandsskalet? Det var verkligen hur fint som helst :D



MVH Ebba

|
Henrietta

Oh vilka fina skins! Smart att ha skins, och sen genomskinligt skal över. (Kommer nog härma).
Hittat en sida som har lite annorlunda skal, bl.a. med kattöron på, jättesöta! Sen finns det massa hängen och diamanter att ha i hörlursuttaget också, använder du det?
kolla mobilaskal.se :love:

Svar: Att ha skin och sen ett skal över är ju det ultimata för att slippa repor :) Nä, just nu använder jag inga hängen eller diamanter i hörlursuttaget. Däremot använder jag ett dammskydd. En svart lite plopp som är i uttaget för att det inte ska komma in nå dam :)
Jag har varit in några gånger på mobilskal.se och kikat, men inte beställt därifrån än :)
Jennie Johansson

| http://www.mobilaskal.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)