Tillbaka till startsidan?

Öldrickande, middagsbjudning, födelsedag & tävling!


Sitter för närvarande och dricker en öl, det var inte igår måste jag säga. Men måste ju passa på då suget faller in. Väntar för närvarande på våra middagsgäster. Anneli & Mika är inbjudna på tacos hos oss ikväll, det var inte igår det heller. Så det kommer att bli rikitigt trevligt.

Sen fyller ju söta Sara 23 år idag, ett stort GRATTIS till dig vännen! Så blir nog att traska över till dem ikväll och fira henne. Hon bor ju bara några meter ifrån oss så det är nära och bra. Får väl se om man fest-dricker eller inte. Är mest bara sugen på en öl, inge annat. Men man vet aldrig vad kvällen har att erbjuda.

Från det ena till det andra. Jag har precis dragit igång en Facebook tävling för alla mina följare/bloggläsare. Så är ni intresserad av att tävla så tycker jag att ni ska gilla min Facebook här, och för er som redan följer mig så är de bara för er att knata in på Facebook och tävla!

Ha en riktigt fin lördag allihop, det vet jag att jag ska ha i alla fall.


Sara

Tack så mycket för dina fina kommentar :) Din blogg ser lite konstig ut på min lilla minilaptop, kanske bara är fel just nu. Men jag ska garanterat läsa den nästa vecka från min jobbdator :) Verkar intressant :)

Ha en underbar fortsatt helg!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)