Tillbaka till startsidan?

Recension av Pjur Woman Bodyglide..


För någon vecka sen fick jag hem ett glidmedel vid namn Pjur Woman Bodyglide från Vuxenshoppen som jag skulle prova och sedan recensera. Nu har jag provat produkten några gånger och tycker att jag kan ge en korrekt och rättvis recension.


Såhär beskrivs produkten:
Ett silikonbaserat glidmedel med fantastisk glidförmåga som tillför extra fuktighet. Används invärtes eller på huden. Gör huden sammetsmjuk och skyddar den. Blockerar ej porerna. Smak och lukt fri. Innehåller inte olja eller fett. Fri från kemikalier och konserveringsmedel. Allergitestad och inte testad på djur.

Användning: Exakt applicering, droppe för droppe i droppfri tub. Kladdfri. Behövs bara några droppar för bättre glid. Kan användas över hela kroppen och kan användas dagligen. Fungerar även med kondom och andra latexprodukter.

Effekt: Några få droppar ger ett bra glid. Torkar inte ut och kladdar inte. Fungerar bra på hela kroppen och lämnar huden mjuk och silkeslen.

Sammanfattning: Ett riktigt bra glidmedel. Måste vara bland det bästa jag har provat. Eftersom att den inte torkar ut, kladdar och funkar på hela kroppen är den guldvärd. Som glidmedel behövs inte många droppar för att tillföra extra glid och man behöver absolut inte mer glidmedel än de få dropparna du tar. Vissa glidmedel torkar och kladdar vilket kan göra upplevelsen obehaglig, det gör inte denna produkt.
Glidmedelet kan även användas som massageolja. Återfuktar huden, ger ett bra glid och lämnar huden silkeslen efteråt. Det fungerar riktigt bra och även här behöver du inte många droppar för att kunna ge din parter/kompis/vad som en riktigt behaglig massage.

Jag har inget negativt alls att säga om denna produkt. Jag rekomenderar den verkligen till alla som är ute efter ett bra glidmedel.

Betyg: ♥♥♥♥♥ / 5

Ps: Du kan köpa produkten här!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)