Tillbaka till startsidan?

Var god dröj..


Jag hade tänkt visa er lite bilder från våran lägenhet, men jag har tyvärr inte möjlighet. Kan inte föra över bilderna från Digitalkameran till datorn, eftersom att jag inte vet vart sladden är. Samt att jag har inget redigeringsprogram så jag kan inte anpassa bilderna efter bloggens storlek.

Så ni får vänta ett tag till innan
det dyker upp nå bilder. Just nu sitter jag och bloggar från våran server. Inte direkt smidigast, men enda datorn jag har för närvarande. Min laptop sålde jag ju för cirka två veckor sen, så jag är datorlös för ett tag. Håller på att spara ihop så jag kan skaffa mig en stationär dator. Vill hellre ha det i denna lägenheten än en bärbar. Sitter ju ändå bara i vardagsrummet med den, och det är ju i vardagsrummet som vi har skrivbordet. Då är de likabra att ha en stationär.

Ni lär ju märka när det dyker
upp nå bilder på bloggen. Ska i alla fall försöka fixa ihop nå bilder till mina två recensioner så jag kan lägga upp dem snart.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hoppas du hittar sladden! Vill såklart se bilder! =)



sv: haha ja men eller hur! IKEA är fan bäst alltså! ^^

Kram!

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)