Tillbaka till startsidan?

Down with the sickness..


Fy fan för att var sjuk. Feber, förkyldning, trött och hängig. Har sovit jätte dåligt de senaste 2-3 nätterna och inte gör ju förkyldningen att man blir piggare direkt. Tycker att det är på tiden att skiten avlägsnar sig och aldrig mer kommer tillbaka, men det är bara önsketänkande. Man blir aldrig fri från förkyldning. Den finner alltid sin väg tillbaka - på ett eller annat sätt.

Jag kan säga att när jag kommer hem om eftermiddagarna/kvällarna från jobbet så är jag helt knäckt. Även om dagarna har varit lugna på jobbet så gör ju febern och att jag sovit dåligt sitt. Men jobbar gör jag ändå, vill inte ligga hemma sjuk. Så länge det finns lite ork i mig så kommer jag att jobba. Förhoppningsvis så rinner aldrig orken ur mig helt.

Knapra panodil och knata vidare. Ha en bra dag allihop..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)