Tillbaka till startsidan?

It's geting harder and harder to breathe..


 
Ojojoj, jag är verkligen inge duktig på att blogga. Trodde att jag skulle vara back on track denna vecka, men icket. Aja, jag återkommer när jag åerkommer. Har ganska mycket bilder att lägga upp och en hel del att skriva om. Så det är inte så att det står still på den fronten, men det kommer när det kommer.


LORISSA LOVEBOMB

Hej Jennie!
Jag vill bara säga att jag har skickat ett mail till dig angående bloggdesign efter ett tips från Emmelie. Nu vet jag inte om du är back on track vad gäller design, men jag tänkte bara skriva så att du vet om det, att du har ett litet önskemål i inkorgen :)

Svar: Hej! Jag såg ditt mail och designen är påbörjad.
Hoppas att du kommer att gilla den när den väl är klar. :)
Jennie Johansson

| http://lorissalovebomb.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)