Tillbaka till startsidan?

Detta med att blogga har fallit mellan fingrarna..


Shit vad jag är seg på att blogga. Men det har sina anledningar. För att nämna några: vart riktigt less på att blogga där ett tag, men nu finns suget men inte tid eller ork. Har haft så mycket med studierna att jag inte tänkt tanken på bloggande och nu mitt i allt så har min dator gått sönder. Eller gått sönder och sönder.. Den funkar, men den är seg som sirap och får blåskärm typ tre - fem gånger per tionde minut typ. Inte så trevligt. Inväntar alla delar för att fixa den..

Förhoppningsvis kommer jag snart tillbaka med samlad kraft och energi. Jag kan ju inte ha en blogg som jag aldrig skriver i, det funkar ju inte. Speciellt inte en sån gammal blogg som var jätte aktiv där ett tag, fy skäms på mig!

Men jag är snart åter, hoppas det blir förr än senare, eller vad säger ni?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)