Tillbaka till startsidan?

Man tager vad man haver..


Eftersom att jag varken har med mig kamera eller en dator som har PS, så har jag svårt att publicera bilder som ser bra ut på bloggen. Ni får vara nöjda med iPhone-bilder tills vidare. 

Igår kom vi fram till Arvidsjaur vid 16 tiden. Från Porjus var det ganska risigt väder, en hel del snörök och snömodd. Föll även en del av det vita från himlen. Men vi tog oss fram oskadda, även om man var lite orolig vissa stunder. När vi väl kom fram blev vi bjudna på fläskfilé och klyftpotatis. Det var verkligen gott. Resten av kvällen spenderades med att kika tv och bara vara. Somnade strax före klockan 23 eftersom att jag var så trött. 
 
Idag har vi inte hunnit med så mycket mer än att vara en sväng på bolaget, Ica och Dollar. Vi inhandlade alkoholen för nyårsafton samt lite små tjafs att ha hemma. Nu hoppas vi på att nyårsafton blir bra, men det tror jag då. Vi ska äta finmiddag och mysa på i goda vänners sällskap. 
 
Nej, färdig skrivet. Nu ska jag se om jag kan hitta mig ett spel eller två att roa mig med medan Hjärtat och Svärfar skruvar och Svärmor är och jobbar. Tjoflöjt!
 
 
Bjuder på en gammal bild så länge!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)