Tillbaka till startsidan?

Du är värd att hyllas..


Nu har jag lottat fram ännu en hyllning, och denna gång kommer hyllningen från Ping Lonngren (finns ingen blogg-adress, tyvärr).

Hyllning till mina underbar bästa kompisar Sussi och Fener, jag älskar dom med hela mitt hjärta! ^^ ♥ Dom e helt underbara som alltid finns där när alla andra sviker ♥ De finns inga personer i hela värden som e ens inärheten så underbar som dom e ♥

 

 


Gör som Ping Lonngren och skicka även du in din hyllning på guldklimpen i ditt liv.

Skicka ett mail till [email protected]. Berätta vem ni vill hylla och varför (vore bra om ni skickade med en bild på personen samt kanske lite information exempelvis bloggadress och dylikt om det finns). Lämna gärna lite information om er själv så jag vet vem jag ska lämna hyllningen från.


sandra

Är det skoj?

Kram

| http://sandrasrum.blogg.se/
Ping Lowhngren

oh kollade genom mailen o hitta dehär gu va kul :'D

| http://pinglowh.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)