Tillbaka till startsidan?

Du är värd att hyllas..


Nu har jag lottat fram ännu en hyllning, detta är en hyllning som gör mig tårögd och oerhört glad..
Hyllningen är inskickad av Kim.

Hej.
Jag skulle vilja passa på att hylla Jennie "Ninniie" Johansson,
helt enkelt för att hon verkligen förtjänar det och för att det börjar bli på tiden
att hon får en dos uppskattning :-)
Vi har pratats vid en hel del under de åren vi känt varann,
dock via telefon/SMS/MSN/Facebook, you name it.

Även om vi aldrig träffats i verkligheten, detta dels på grund av
långa avstånd och tyvärr på grund av brist på tid från min sida,
så har hon ändå blivit som en bästa vän för mig.
Hon känner mig bättre än vad även en del av mina riktiga vänner gör
och har inte bara delat glada och roliga ögonblick, utan även funnits där
som ett fantastiskt stöd under svårare stunder.

Det kan låta klyschigt, men hon har verkligen ett hjärta av guld
och hon vet precis hur jag känner mig. Oavsett tid och plats.
Hur mycket åt skogen saker och ting än har varit,
så har hon alltid fått mig att le igen.

Det finns så många exempel jag skulle kunna nämna,
men jag antar det skulle ta både lång tid och väldigt många tecken att göra det.
Det känns, ärligt talat, som jag aldrig kommer kunna tacka henne nog,
för att hon är den person hon är och för allt hon gör.
Tänkte iallafall göra ett försök med denna hyllning.

Tack för att du finns, vännen. Du betyder verkligen
oerhört mycket för mig, även om jag är kass på att visa det ibland.
Oavsett vad som händer och sker, så kommer du alltid att vara
en av mina  närmaste och allra bästa vänner.

/Kim aka "Kimmiie"



Tusen tusen tack vännen för den super fina hyllningen! Du är guldvärd! ♥


Gör som Kim och skicka även du in din hyllning på guldklimpen i ditt liv.

Skicka ett mail till [email protected]. Berätta vem ni vill hylla och varför (vore bra om ni skickade med en bild på personen samt kanske lite information exempelvis bloggadress och dylikt om det finns). Lämna gärna lite information om er själv så jag vet vem jag ska lämna hyllningen från.


Ida

Fin blogg :)

| http://idahtt.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)