Tillbaka till startsidan?

Nu kan jag hitta mig appar som behagar, oavsett pris..


Snacka om smidigt det är att skaffa ett iTunes presentkort, ladda sin appstore med en viss summa pengar och sen köpa appar, musik, spel och dylikt med den summan. Riktigt enkelt.

Jag köpte mig ett sånt iTunes kort idag, och nu har jag 150:- på min appstore som jag kan spendera hur jag vill. Behöver jag inte tänka på att ha pengar på mitt konto som är kopplat till iPhone'n, utan nu är det bara tuta och köra. Jag brukar inte köpa så mycket grejer, men nu kanske man kan unna sig någon app som man har suktat efter.



Har ni köpt iTunes kort någon gång? Har ni någon app på er iPhone som ni skulle kunna tipsa mig om?


Sara

Jag köpte också ett sånt där presentkort för ett tag sen. Tycker det är en riktigt smart och bra grej så man slipper använda kortnummer åså :)

Jag kan rekomendera en app som håller koll på ens in- och utgifter. Den heter Mina Utgifter. :)

| http://sarawesgerberg.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)