Tillbaka till startsidan?

Vinnaren av en valfri tårtbild/oblat från Barnkalaset.se..


Vinnaren är nu framtagen i tävlingen i samarbete med Barnkalaset.se.



Ett stort grattis till dig! Hoppas din dotter blir glad över oblaten. Jag har skickat mail till dig..


Ni missar väl inte tävlingen i samarbete med Vuxenshoppen? Jag tycker att ni bör vara med och tävla, vinstchansen är riktigt hög. Era kommentarer publiceras inte av respekt till er. Men kika er in här och var med och tävla. Kanske blir du den lyckliga vinnaren.


Anonym

Hej hej igen :)

Det var inte igår! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, Kikar in här ibland och tänkte fråga hur det är med dig nuförtiden :D ?

| http://svettlukt.se
Emma

skönt!

allt bra annars?:)

Veronica

Tack så jätte mycket =)

Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Tack för att jag fick vara medo ch tävla och grattis till vinnaren ^^

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)