Tillbaka till startsidan?

Det här med tillit är bland det viktigaste som finns..


Dag 10 - nån/nåra personer jag litar på

Nils (självklart litar jag på mitt hjärta, mer än något annat. Han ställer alltid upp och finns alltid där)
Anneli (den senaste tiden har vi pratat så mycket med varandra och stöttat varandra, jag litar på henne och hennes råd är bland de bästa jag får)
Madeleiné (trodde aldrig att min lillasyster skulle komma så nära, men nu har hon det och det är jag glad över. Jag litar på henne, och det känns tryggt att ha en familjemedlem så nära)
Kim (en kille jag litar på i alla tider. Han har funnits där för mig i så många år och jag har alltid funnits för honom)
Anna (Även om vi inte pratar med varandra varje dag, eller träffas så ofta så litar jag på henne. Av den simpla anledningen att när vi väl umgås och surrar så kan jag prata med henne om allt mellan himmel och jord och det stannar hos henne)

Är riktigt glad över att det finns människor som jag litar på, vad skulle jag annars ha gjort?

Jag har haft några fler personer som jag litar på, men som av olika anledningar har halkat bort från listan. De andra personerna som stått mig nära har jag pratat med och de vet hur allt ligger till och varför de inte står lika nära just nu. Önskar verkligen att jag kunde säga att jag litar på fler av er, men just nu ser det ut såhär. Jag hoppas att tiden löser allt till det bättre för oss..