Tillbaka till startsidan?

Du är värd att hyllas..


Nu är det fredag och dags för hyllning.

Personen som står först på tur för hyllning är vår kompis Fredrik "Lidas" Lidström. Anledningen till varför han hyllas är väldigt enkel, han har ställt upp så mycket för oss den senaste tiden och begär nästan inget tillbaka. Han förtjänar verkligen att lyftas fram. En fin och snäll kille med hjärtat på rätt ställe och som alltid finns där för sina nära och kära, i vått och torrt. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna gengälda honom för allt han gjort för oss, så jag börjar genom att hedra honom här.

Fredrik får veckans hyllning,
och därmed blir den första som hyllas på min blogg. Du förtjänar det verkligen.




Har du någon som du vill hylla? En person som sagt, gjort eller bara allmänt är bra som du tycker förtjänar lite uppmärksamhet? Då tycker jag att du ska skicka ett mail till mig ([email protected]) där du berättar vem denna personen är, varför du anser att han/hon bör hyllas samt bild på personen. Du måste även berätta vem hyllningen är ifrån och en blogg adress till dig och personen du vill hylla vore inte heller dumt, inget måste men kan göra det hela lite roligare.