Tillbaka till startsidan?

I would love to make you cry...


Godmorgon världen..

I natt har jag fått sova riktitg bra. Somnade strax före midnatt och fick mig en liten sovmorgon till klockan 09.00. Det var meningen att Hjärtat skulle ringa och kolla så jag vaknade, men det glömde han bort (sånt som händer) så det var tur att Lillmyran ringde.
Vem vet hur länge jag hade sovit annars.

Idag mår jag väldigt mycket bättre än igår. Inget illamående, ingen tillstymmelse till feber och inga jobbiga tankar (eftertankar som alltid kommer då man drömmer mardrömmar, i alla fall för mig). Allt känns riktigt bra. Lite mensvärk, men det kan en tablett fixa snabbt och enkelt.

Dags att göra sig i ordning så man är klar till då Hjärtat kommer hem på lunch.

Vi hörs under dagen!




Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)