Tillbaka till startsidan?

Online poker, bra eller dåligt?


Jag har testat detta med online poker, dock inte för riktiga pengar utan bara de gratis versionerna där man spelar med andra människor om låtsas pengar. Har lite svårt att förstå vitsen med att sitta i timmar och spela med människor där chansen är riktigt stor att du förlorar alla pengar. Visst, du kan vara så duktig eller har så pass tur att du vinner stora summor också, men då måste du nästan ha spelat bort lika mycket som du får tillbaka innan du ens vinner något stort. Om man inte är född med världens tur. Jag tycker i alla fall inte om att spela poker online, det är inte min grej. Skulle aldrig sätta mig och spela bort riktiga pengar på internet.

Jag är inte emot all
typ av poker, utan att spela poker hemma med vännerna och bara ha trevligt är riktigt kul. Men då är det inte så blodigt allvar, ingen blir sur om den förlorar och man tappar inga pengar. Det är så spel ska vara enligt mig. Det ska göra en glad och man ska inte få blodad tand så fort man sätter sig och ska spela.



Vad tycker ni om online poker?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)