Tillbaka till startsidan?

Recension av Body Care Lotus från Vuxenshoppen..


För något vecka sen fick jag hem en Body Care Lotus från Vuxenshoppen. En massagestav för intimastunder samt även ömma axlar och nacke. Nu har jag testat denna produkt och delar därav med mig av en recension till er.



Såhär beskrivs produkten:
Massagestav med kraftfull och tyst vibration. Varje kula har en egen vibrator vilket gör den till en mycket effektiv massagestav. Handtaget är lätt att greppa och vibrationsknappen sitter placerad lättåtkomligt, du väljer mellan tre olika vibrationsstyrkor. Den passar både honom och henne och masserar även skönt ömma axlar och nacke.

Användning: Det är som sagt en massagestav så den används främst till massage av olika slag. Antingen för intima stunder eller för att massera axlar, nacke och rygg.

Sammanfattning: Jag har använt den till massage av nacke, axlar och rygg eftersom att jag anser att den är lämpad för det. Hur andra använder den är upp till dem. Den masserar riktigt bra ömma axlar och ryggen. De tre olika lägena gör att man kan välja hur hårt man vill att den ska massera, vilket är riktigt bra. Jag brukar vilja att man ska vara hårdhänt med min rygg eftersom att den är så bråkig, denna massagestav ser till att knåda upp min rygg riktigt ordentligt, nästan så man känner sig lite mör efteråt.

Jag har enbart bra saker att säga om denna produkt, i alla fall när det kommer till massage av nacke, rygg och axlar. Har, som sagt, inga erfarenheter av den på annat sätt och det var inte så jag ville prova den heller.

Eftersom att jag inte har provat den till allt den är lämpad till kan jag inte sätta fullt betyg. Hade den enbart varit till det jag använt den för hade den fått fullpott.

Betyg: ♥♥♥♥ / 5

Ps: Du kan köpa produkten här!


kaffehörnan

Du ska all cred för hela designen och strukturen på din sida. Har du gjort denna ?

| http://kaffehornan.se
Madeleine

Jag måste ladda ner photoshop & lära mig det, därför tänkte jag att du ska guida mig. Insåg faktiskt att det är finare om man justerar bilderna =)

| http://madeleeeine.blogg.se/
Gotlänning

hoppas du haft en bra dag ! :)

| http://karross.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)