Tillbaka till startsidan?

Rise and shine sleepyhead..


God morgon.

Jag ligger i sängen och vilar, har en jobbig huvudvärk pga snuvan. Har tagit en tablett så jag hoppas värken går över lagomt till då jag ska börja göra mig i ordning för jobbet. Ska nämligen iväg och jobba ett 10 timmars pass. Då får vi se under dagen om jag ska vara på samma avdelning hela kvällen eller om jag byter avdelning kring middagstid.

Från det ena till det andra, har ni märkt att när man bloggar från sin iPhone så går det inte att kommentera inläggen man skrivit? Spelar ingen roll om man sätter så att det är okej med kommentarer, de funkar ändå inte. Blogg.se bör kanske se över sin app lite grann? Störande att behöva logga in via safari varje gång och godkänna så de går att kommentera.

Nog surrat. Fortsätta vila en stund och sen hoppa i duschen.