Tillbaka till startsidan?

Sometimes you have to work hard..


Eftersom att jag kommer att jobba resten av veckan så lär det inte blir så mycket uppdateringar. Bara några strö uppdateringar på förmiddagarna, jag hoppas ni kan ha överseende med det.

Jag jobbade igår mellan 11-21, idag och imorgon jobbar jag mellan 16.30 - 21.30 och lördag - söndag jobbar jag 16-01. Lite jobb på min lista, det blir jätte bra. Nu hoppas jag bara att jag hålls med mer jobb.




Ni glömmer väl inte bort stortävlingen i samarbete med Vuxenshoppen? Jag tycker att ni bör vara med och tävla, chanserna till vinst är väldigt stora samt att det krävs inte speciellt mycket av er för att vara med och tävla.



(Klicka på bilden för att komma till tävlingsinlägget)


sandra



Det blev jag! Har tyvärr inte adressen kvar så får ta och börja om igen ;)



Jag har precis ätit god kasslergryta och nu har jag satt mig ner på kontoret hemma och arbeta med bilder och skriva lite på mitt kommande projekt!



Vad gör du?

Kram

| http://tippytoe.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)