Tillbaka till startsidan?

Tävling i samarbete med Barnkalaset.se...


Nu hade jag tänkt dra igång en tävling i samarbete med Barnkalaset.se. Har ni ett barn i er närhet som snart fyller år och ni känner att ni vill göra något speciellt med dennes tårta? Då har ni hittat rätt tävling. Jag tävlar nämligen ut en valfri tårtbild/oblat från Barnkalaset.

"Jag är med och tävlar om en valfri tårtbild/oblat från Barnkalaset.se hos Jennie."

REGLER:

1 lott: Skriv Jag är med i en kommentar, gilla Barnkalaset på Facebook här och min sida på Facebook här.  Glöm inte att lämna ert Facebook namn samt er mailadressen i kommentaren.

2 lotter: Gör ovanstående samt ett inlägg på din blogg gällande tävlingen (ni får självklart använda er av min bild+text), glöm inte bort att länka till Barnkalaset.se och detta inlägg. Lämna sedan direktlänken till ert inlägg i kommentaren.

LÄMNA ALLT I EN KOMMENTAR OCH GLÖM INTE MAILADRESSEN. VIKTIGT ANNARS KAN INTE VINNAREN KONTAKTAS!

Tävlingen avslutas: Måndag den 30 januari kl. 19.00!