Tillbaka till startsidan?

Vart fan tog sömnen vägen?


Det finns inge roligare än att vakna klockan 01.20 och vara så pigg att du inte kan somna igen. Speciellt inte då man börjar jobba kl 07.00. Jag har fått mig lite mer än 7 timmars sömn så förhoppningsvis så pallar jag med att jobba 10 timmar även om jag inte kan sova nå mer.

Ska i alla fall applicera ett skydd på telefonen nu och sen invänta att klockan blir runt 4.30-5.00, då går jag och tar mig en dusch, gör mig i ordning och sen drar jag vidare mot jobbet och gör det som ska göras. Synd att man egentligen inte bara kan börja när man vill och göra det klart. Gud så smidigt det hade varit om jag hade fått börja då jag vaknade. Men blir lite svårt då man jobbar inom vården, eller lite. Förmodligen jävligt svårt.

Nä, nog natt surrat från mig. Hoppas att ni andra sover så gott, nu ska jag återgå till mitt.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)