Tillbaka till startsidan?

Vem vill du hylla och varför?


Nu har jag startat upp en ny kategori som heter Hyllningar. Så nu har jag beslutat mig för att göra något nytt på min blogg, vilket betyder att en dag i veckan kommer jag att hylla en person för något den sagt/gjort osv..

Självklart vill jag att mina läsare ska tipsa mig om de fantastiska människorna ni känner som förtjänar att hyllas lite extra för något de gjort. Jag kommer att ta emot tips måndag - torsdag varje vecka via mail och varje fredag väljer jag slumpmässigt ut en person som då blir hyllad.

Det jag vill att ni ska göra är:
Skicka ett mail till [email protected]. Berätta vem ni vill hylla och varför (vore bra om ni skickade med en bild på personen samt kanske lite information exempelvis bloggadress och dylikt om det finns). Lämna gärna lite information om er själv så jag vet vem jag ska lämna hyllningen från.

Eftersom att det är fredag imorgon så kommer jag att hylla någon av mina nära imorgon, så ni har från ikväll fram till torsdagkväll på er att lämna in hyllningar till mig.

Överrös mig med mail nu!