Tillbaka till startsidan?

When life gives you lemons..


Fy skäms på mig så dålig jag har varit på att blogga. Men ni vet redan varför, samt att jag tog en längre sovmorgon idag och sen var det full rulle. Hjärtat kom hem på lunchen och då käkade vi  tillsammans. Sen åkte jag med honom till stan och hoppade av hos Anneli. Vi tog en kortis på stan och sen satt vi och surrade i hennes kök. Tillsammans har vi planerat att unna oss själva något, så får se när och var det blir att fixa det. Förhoppningsvis blir det bra och inte för dyrt.

Efter att Hjärtat slutat så blev det att fara och storhandla, så nu är äntligen kyl, skafferi och frys uppfyllt igen. Ganska skönt. Sen lagades det lite mat, jag provade att göra Anneli och Mika mat. De har ett recept på en baconsås som, enligt dem själva, ska vara underbar. Och vet ni vad? Det var den, riktigt god. Till och med Hjärtat tyckte om den, fast han petade ju såklart bort baconen och paprikan och åt bara såsen och pastan. Men han gillade det i alla fall och det är bra. Då har jag ytterligare en maträtt att prova. Tack så hjärtligt för receptet. Nu har jag bara två recept till att prova från Anneli.

Nej, nog babblat från mitt håll. Nu ska jag sätta mig och leka lite grann i PS. Har lite guider som jag ska prova.


n e n n e j o h

gud va gott, baconsås :D

| http://nennejohh.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)