Tillbaka till startsidan?

You don't have to like my life..


Igår skulle jag ha gjort min första dag på sommarschemat, men det blev inte som planerat. Eftersom att jag spenderade 90% av natten (till fredag) med att krama toaletten så blev det att jag var hemma sjuk istället. På fredag morgonen mådde jag inte bra då jag fått för lite sömn och, ja.. Ni vet nog. Men mot eftermiddagen blev jag bättre och bättre. Kan ju inte ha varit något magsjuka eller liknande, måste ha varit något jag ätit. Idag är jag välmående, dock jävligt trött då jag fått cirka 4-5 timmars sömn allt som allt sen i torsdags. En powernap då jag kommer hem från jobbet ska väl kunna fixa det, eller vad tror ni?

Idag jobbar jag för fulla muggar, och imorgon är jag ledig. Åt veckan kommer jag, däremot, att kliva på en monstervecka där jag jobbar 6 av 7 dagar. Men inte ska det vara några problem. Ganska skönt att vara tillbaka på jobbet. Sist jag hade ett jobbpass var ju den 6:e juni. Efter det passet så hade ju både jag och Hjärtat semester för att fara nere till Värmland.
 
Nä, åter till arbetet. Kommer att dyka upp fler inlägg från vår Värmlands resa, så missa inte att kika in här lite då och då.
 


Emelie

Glad midsommar! hoppas du haft det underbart! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Jennie Johansson

| http://lyrefors.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)